aku tak tahu kenape dng hati aku ni.



hi :) okey, harini permulaan aku ber-blogger balik :D haha ! klakar sangat kan weh :/ hm, rindu sangat dengan blog aku niiii xD act, aku nak luah kan perasaan aku dekat sini :( nasib naik lah takde sape tahu link blog aku :* hehehee ;) okey, meh sini aku nak cite something ! datang dekat dekat naaaah!

MUHAMMAD ARIF
biee, bie cakap harini bie tak busy :'( bie tipuuu ! bie selalu buat sayang macam ni kan ? hmm :( semlam kite sweet gile kan mase gayot ? bie ckp tiap tiap hari bie nak macam tu ! bie tipuu ! bie selalu tipu sayang ! okey sayang faham bie kene tolong papa . tapi asyek sayang jee kene faham bie :'( bie ? ade ke faham perasaan sayang ? sayang rindu bie! dah 3bulan lebih kite tak jumpe bie :'( hmm, iya sayang bie :'( sayang nak sangat jadi isteri bie :/ tapi sayang layak ke ? hm. bie kite dah couple selame 1tahun dah . sayang tak hilang bie :( dah 2kali sayang mimpi bie tinggal kan sayang :'( sayang takot bie ! bie dah janji yang bie nak kahwin dng sayang :'( sayang tiap tiap hari tunggu bie nak tunai kan janji bie ! tapi bie dah banyak mungkin janji dng sayang :( bole ke bie tunai kan janji bie yang bie akan kahwin dng sayang :'( ?! bie tolong jng main kan perasaan iya :'( sayang tak pernah ade boyfriend mcm ni . 

semlam bie cite pasal mase tu bie hang . lepas tu bie lepak dng sedare bie . tak sangke bie lepak dng perempuan . kalau sayang buat bie macam tu, bie marah gile dkt sayang kan ? tapi knp bie buat sayang macam ni :'( sanpai hati bie kan ? dalah bie, sayang dah penat lah asyek menangis pasal bie jee :'( sayang tak larat lah bie . seumur hidup sayang, sayang tak pernah manje dng org mcm bie ni. tapi knp bie buat sayang macam ni :'( bie dah bosan dng iya ke ? bie  ckp bie tak pernah bosan dng iya ? bie tipuuu :'( dalah bie, sayang penat lah mcm ni. mulai harini, bie nak buat ape buat lah. tapi sayang nak bie tahu satu bende. SAYANG AKAN SENTIASE SAYANG BIE MACAM MANE YANG IYA JANJI KAN :'(